lördag 9 januari 2010

Den 9 Januari

Hej hej. I dag har jag inte gjort mer än varit på Friskis och tränat lite. Linnea är fortfarande sjuk så hon kunde inte vara med men hon har blivit mycket bättre. Nu sitter iallafall jag och mamma och tittar på Robbinsson, jag tycker att Mats ska vinna! Helcool gubbe! I morgon så ska Jim på fotbollscup i Falun och jag ska ha fotbollsträning. Jag har nästan längtat efter den hela veckan! Jag tycker att det är så roligt med innomhus fotboll. På måndag är det skolan som gäller igen tyvärr. Önska att lovet var lite längre, det är så skönt att vara hemma och slappa, titta lite på film och gå långa promenader! Perfekt tycker jag.


I dag tänder jag också ett ljus till Simon Lindvall som har varit död i ett år nu, tänker på dig <3
Vila i frid.Tänker också på hans familj som har det tufft i dag.



4 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

Därför att jag är en känslomässig typ och den är så sjukt bra (Y) varför tittar du bara på teknade komeider? :O

Linnea Holgersson sa...

RIP simon <3

edda sa...

haha ja det ska jag :D:D aa kommer sakna dig med :( har typ inte sagt till så många då det inte varit säkert.. men ah nu har vi gjort en massa förberedelser, så det enda som kan få mig att inte åka nu är om jag inte får någon familj :P ahhah

Linnea H sa...

http://lorenzotti.blogg.se/2010/january/den-har-dagen.html

GÅ IN!!!!! på den alltså