tisdag 26 januari 2010

I väntan

Sitter hemma hos Linnea och väntar på att hon ska komma hem från hennes dejt. Hon skulle på bio med Mr. X haha.

I dag så hade jag egentligen inte behövt gå upp ur sängen för i skolan gjorde vi ingenting. Så efter att vi ätit tänkte vi gå in en snabbis hos Syon ( stavning? ) och fixa lite papper. Men det slutade med att vi satt där i typ 3 timmar och pratade om våran framtid. Sen fixade vi utrustningen som vi behöver till filmningen av våran film i morgon. Det är tur att jag ska sova hos Linnea ikväll för annars hade jag aldrig klarat av att bära alla dom där väskorna.





4 kommentarer:

edda sa...

haha har bara använt det en gång (nyss) ;) haa men ja hittills verkar det bra, men kan ju inte uttala mig så mycket om det :) håret blev i alla fall mjukt efteråt :D

Linnea Holgersson sa...

åhh vilken fin vägg!! vems?!!XD XD XD XD XD XD

edda sa...

du skulle på lägret va? :D och ska linnea också det? :)

Linnea Holgersson sa...

Jag ska på lägret :D