lördag 11 april 2009

Glad Påsk!


Hejj på er. Glad påsk också! Hos mig är det strålande sol och blå himmel. Har nyss ätit en festmåltid med min familj. Det blev förrätt, varmrätt och efterrätt. Det var otroligt gott och jag är proppmätt. Jag gillar påsken, det är sådär lagom med prydnader och ståhej, och så är det ju ett vår vid påsken alltid. Nu har jag också påsklov så jag kan vara hemma och lata mig. Riktigt skönt! Linnea har dragit till Lanzarote nu också, så hon ligger nog på straden, käkar glass, och kollar på alla snygga killar som spelar vollyboll på straden. Hoppas att hon har det jätte skönt iallafall <3
Jag och Jim tittade i vårt filmskåp i går förresten. Vi hittade en massa VHS filmer från när vi var små. Det var så roligt att hitta gammla filmer som man inte sett sen man var liten, vi tog en hel hög med filmer som vi ska kolla på nu. Ja så då har vi något att göra under hela lovet! Aja nu ska vi sätta in filmen "Potatisgänget" haha :D Älskar gammla minnen.

2 kommentarer:

elin sa...

sv:jag med!haha ja de har jag :Dhaha,jag vet:(,men hoppas att det inte är så...jag har sagt till mamma att köpa spindelgifr....

elin sa...

åh,vad mysigt! själv kollar jag på typ disney channel nu;)