onsdag 29 april 2009

Sjuk..

Toppen, jag har blivit sjuk alldeles innan sista april. Hur bra tajmat är det. Fick vara hemma från skolan idag för att jag hade över 38 graders feber. Jag hatar att vara sjuk. Man mår bara dåligt och snyter sönder näsan och känner att huvudet ska explodera hela tiden. Får hoppas att jag blir frisk till helgen iallafall.
Jag glömde berätta hur det var i helgen förresten. Vi var i Saxenborg på läger. Jag och Linnea fick ett jättefint rum ( hotellstuk) med balkong och egen dusch med toalett. Fin utsikt var det också, över en sjö och på kvällen så tittade vi på stjärnorna. Maten där var också helt underbar! Dom serverar alltid mannagrynsgröt där på söndagarna, vilket jag älskar. Om jag ska säga alla aktiviteter som vi gjorde där så blir det en hel del! Vi spelade mycket fotboll, hade roliga lära-känna lekar och mycket, mycket mer. Det allra roligaste vi gjorde var nog på lördag kväll när vi spelade twister i 4 timmar. Haha herregud vad roligt alla hade. Man bjuder ju verkligen på sig själv i det spelet. Jag skratta så mycket när vi var på rummen att vi inte kunde somna för ens vid 2 tiden. Gruppen som vi ska ha är ju helt klart bäst. Trodde aldrig att vi skulle klicka så fort som vi gjorde. Ja med tanke på hur rolig den här helgen var så kan jag knappt vänta tills i sommar!

2 kommentarer:

elin sa...

sv:Jag tror det=) hoppas du blir frisk!

Linnea Holgersson sa...

Yees! I sommar då ska det bli bäst!:D