söndag 19 april 2009

Söndag..

Hejj,
Idag så är det sista dagen på lovet. Inte så skönt att få lov att gå upp till skolan i morgon, men men. Igår så var Linnea och Sandra här hos mig och kollade på film och slappade lite, riktigt härligt att träffa dom båda <3 Idag så var jag och Linnea ner på stan en snabbis för att lämna tillbaka filmerna, efter det kollade vi in lite hur det var på Borlänge marknad, kändes inte bra eftersom vi var dom ända ungdomarna där över 15 typ. Nej, inte den bästa känslan. Efter det så spelade jag match, vi vann med 1-0 men jag måste säga att vi SÖG! Det blev inget vidare spel alls och jag insåg att jag måste ut och springa mera. Jag ska ha topp i kondition! Det får bli mitt mål. Och jag ska klara det. Nu sitter jag med min tekopp och ska börja läsa min bok. Elin tippsade mig att läsa systrar i jeans så jag gjorde det, den var jättebra så nu har jag börjat på andra boken, haha.

2 kommentarer:

signe sa...

Chokladbollar! muuuuums :D <3

Lisa sa...

Haha ja vi var riktigt dåliga! :) Och då är vi 2 som behöver bättre kondition.

Jag har tjuvläst lite utan att kommentera förut :D

/Lisa