fredag 24 april 2009

Läger


Klockan 5 åker jag på konfirmationsläger till Saxenborg. Jag konfirmerade mig förra året så i år så ska jag vara assistent! Det kommer bli jätteroligt. Det är nämligen fotbollskonfirmation så det kommer bli mycket fotboll nu i helgen. Nu håller jag på att packa dom sista sakerna och ja,, kolla min väska. Jag förstår inte varför det blir så mycket packning så fort jag ska bort. Det är ju bara en helg så man tycker inte att det borde bli så mycket, men sen så ska skor, kläder sovgrejer, benskydd, ja det blir en hel del. Har tvättat håret nu också och försöker komma på alla andra saker jag måste göra innan jag åker.
Det kommer bli jag, Linnea, Edda, Lisa, Ida och Sebbe som ska vara assistenter. Så många skratt kommer det bli i helgen. Men jag och Linnea kommer vara pluggisar för vi har SO-prov på måndag, så vi kommer få plugga en hel del. Men nu måste jag se till att få lite mat i mig innan jag åker, det får bli något enkelt som varma mackor eller något i den stilen:)

2 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

Haha aa det vart ju mycket plugg..x)
Men kul hade vi i alla fall!:):)

Aint no mountain high enought..;) hehe

edda sa...

haha ja jätte mycket plugg hörru ;) riktiga pluggisar var vi allt ;) haha både du jag lisa och linnea xD <3