tisdag 21 april 2009

Plugga,

Ja det är nog det som jag kommer att få göra hela veckan. Men det positiva är att det bara är ungefär 30 skoldagar kvar. Sen blir det efterlängtat sommarlov.
Nu sitter jag och äter pasta carbonara, otroligt gott. Samtidigt försöker jag att göra lite läxor, ska ha förhör om tvättsymboler i hemkunskap i morgon. Sen på torsdag är det nationella prov i matte, (är lite smånervös) och sen på måndag så ska jag ha prov i ekonomi. Bara för att göra det lite mer så hade vi också svenska prov i dag. Så det blir en tuff första vecka. Senare nu så ska jag på fotbollsträning inomhus. Dom är jätteroliga för att hon kör med mycket styrketräning, och efter det ska jag slänga mig i soffan och kolla på Desperate housewives. En av mina favorit serier, eller jag har ju bara 3 eller något men den är absolut bäst. ÅH! Jag glömde säga en sak, egentligen är det lite pinsamt men det var ändå ganska roligt. Igår så krockade jag med en tant när jag cyklade, som tur för mig var att det var bara hon som gjorde fel. Båda klarade sig bra och så, jag blev bara lite blå på knogen. Blåmärke antagligen. Det roliga var när jag berättade det för Jade. Hon hade nämligen också krockat med henne senare den dagen. Haha, och då cyklade hon fortfarande på fel sida. Ja det vara ju lite roligt, men jag tycker synd om tanten, att behöva ramla två gånger på en dag kan inte vara en hit. Aja nu ska jag göra mina läxor och vidare till träningen. Är det någon mer än jag förresten som har sett knoppen på träden? :)

2 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

Hahaha! Klant;) Ja nu är det snart sommar ska du se!:D

edda sa...

haha det löser sig ;) det är ju långt kvar (a) nästan xD<3