söndag 31 maj 2009

Min Födelsedag!

Hurra för mig! haha ja, idag så fyller jag 16 år och blir än liten bit äldre. Det började med en lyxfrukost och presentöppning i köket. Jag fick en goddie-bag och converse skor. Sen fick jag pengar och lite godis av mormor. Av mina bröder så fick jag en deo av DKNY som luktar jättegott. Sen åkte jag och Linnea till Masenbadet och solade. Riktigt skönt och jag har bränt mig ordentligt. Jag fick två jättefina armband av henne som hon hade köpt när hon var utomlands. Sen när vi kom hem blev det grillning med familjen. Det var jättegott och sen tog pappa med mig på övningsköring med bilen. Jag var faktiskt riktigt duktig tycker jag och roligt var det också. Ja jag har haft en riktigt bra dag i dag! Tusen tack till er alla <3


1 kommentar:

elin sa...

jag hoppas det! men känns inte som det:(