söndag 27 september 2009

Helgen är över

Hej hej, den här helgen har varit extremt kul!

Fredag- så hade jag först träning, vilket var hur kul som helst för jag har inte tränat på hur länge som helst känns det som. Sen efter det så skyndade jag mig direkt till Humlan där vi hade filmkväll. Vi kollade på på "Amerikan History X" En jättebra film, men verkligen hemsk! Jag grät floder.

Lördag- tillbringade jag hela dagen på musikteatern med Jade. Vi jobbar ju på höstmusikalen "Goodnight Sweetheart" Den är baserad på bandet The Boppers, Skitbra! Älskar verkligen låtarna som är med, så nu sitter jag och lyssnar på dom på datorn, Kissing in the moonlight. Åk och kolla på den, för den är verkligen sevärd! Och då kan ni träffa mig också! ;)


Söndag- Ska åka iväg till kupolen och träffa Linnea. Vi får se om jag hittar något, sen ska jag kanske kolla på när min lillebror spelar match. Och till slut ska jag ut på en springtur, härligt!

Inga kommentarer: