torsdag 24 september 2009

Torsdag

Hej hej. Idag så har jag haft orientering i skolan. Det var inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. Men det förstås, vi följde ju efter några soltorgare och frågade alla vi mötte var det fanns en kontroll. Sen under dagen så har jag varit och sjungit och gjort läxor. Nu snart blir det att ta en dusch och sen lite mer läxor.
I morgon så har jag en liten sovmorgon, sen ska jag på träning och efter det så blir det filmkväll på Humlan! Vi ska kolla på Änglar och demoner. Kommer att bli kul.

Av någon anledning så funkar inte min webbcam så jag lägger upp en gammal bild istället (Y)







2 kommentarer:

Isabelle sa...

sen kan du tillägga att Isabelle har jättekort hår och det är jättefult :(

Linnea Holgersson sa...

Välkommen till världen där webbkamrorna inte fungerar! (y)