torsdag 10 september 2009

Torsdag

I dag så har jag spelat match igen, mot Falu BK. Vi vann med 3-1! Känns väldigt skönt, men jag har ont i hela kroppen. Men jag gjorde iallafall ett mål! Det var även sista Matchen i division 4 och vi fick alla en varsin ros efteråt som tack för att vi har hjälpt Ornäs klubb. Jättefin var den.

Nu på kvällen så har jag bara läst i min bok. Jag brukar inte läsa böcker, men den här boken är så sjukt bra så det inte är sant! Det är den bästa bok jag någonsin läst!! Jag måste faktiskt erkänna att jag grät floder av den idag. Och jag brukar inte ens gråta för sorgsna filmer. Boken är iallafall så sjukt bra att jag inte tänker på annat, och då är det illa, haha.
I morgon så har jag en liten sovmorgon och på kvällen blir det teater, roligt! Men nu måste jag sova, God natt!

3 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

Gratts! :D
jag älskar den boken <3 och den första oktober kommer andra delen ut ! :D

Anonym sa...

men du måste ju säga vad boken heter jööö! :D
och det var ett tag sen nu ;o måste prata snart (:
puss på min favvis goosi! <3
IARO

Giina sa...

svar till .. laro?
boken heter Hungerspelen :D och vem var du jag uppfattade inte det? :) <3