onsdag 2 september 2009

Singing in the Rain

När jag åkte till skolan i morse så märkte jag att jag inte började för ens om 1 och halv timme, så jag åkte hem igen och åt lite mat innan jag cyklade tillbaka till skolan. Sen hade vi tydligen bara en lektion idag, nog för att det var typ 3 timmar lång ( karaktär ) men ändå. Riktigt skönt!

Sen hade jag träning nu på kvällen men jag bestämde mig för att inte vara med, för att jag inte ville bli mer förkyld än vad jag redan är. Men gissa vad som händer. När jag är där på träningen och kollar så börjar det spö regna, det börjar verkligen ösa ner. Så då fick jag skynda mig hem, och fort gick det ( inte ) för jag gick. Så där går jag förskyld, hur blöt som helst och mina skor lät som ankor. Riktigt bra när jag försöker att inte bli mer förkyld.
Så när jag kom hem blev det en lång varm dusch och en stor kopp med varmt te. Men nu känns det lite bättre.
I morgon så börjar jag halv 10, så det blir en liten sovmorgon då också. Men nu ska jag börja skriva min pack-lista.




1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

HAHAHA! Dina skor lät som ankor,det måste ha vart trevligt med lite sällskap i alla fall haah xD