måndag 14 september 2009

Träning

Hejsan, nu så har jag haft lite egen träning. Så först var jag ute och sprang en runda, vilket var jätteskönt för det var så svalt ute och stjärnorna började titta fram. Sen när jag kom hem så körde jag sit-ups och armhävningar. Sen avslutade jag det hela med en stund på spikmattan. Gissa om jag känner mig nöjd nu! Det enda som skulle toppa nu skulle vara en smoothie.
Sitter och kollar på det här nya programmet hollywood fruar förresten. Haha, det är ju så löjligt så det är roligt. Speciellt hon den här Anna Anka, herregud säger jag bara! Men nu börjar det igen så hejdå. P.S I morgon så har jag sovmorgon till 10 över 11, skönt!

3 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

Haha! Tittade du på det xD

Johanna sa...

Sv: Hahahaha :D

edda sa...

haha jag tycker det är jätte jobbigt att springa xD men ja, man kanske uppskattar det mer om man har bra kondition?;)

åh tack så mycket :D<3333