fredag 20 mars 2009

Bio


Nu har jag varit på bio och kollat på En Shopaholics bekännelser.Biopremiären var ju idag. Det blev jag, Sandra, Edda, Linnea, Anna, Mia och Aila. En riktigt bra film som man ska se med sina kompisar! Jag skrattade så många gånger och senare blev jag tårögd. Det var en rolig och romantisk tjejfilm, och till såna filmer så måste man ju ha med sig sina kompisar,, och Ben and Jerrys. Jag älskar att kolla på film, om det så är på bio eller heemma i soffan. Det finns så många bra! Mina favoriter är oftast Komedier eller något liknande, jag ser inte vitsen i att se en film som man får mardrömmar av och skriker sig igenom. Det ända bra är om man har en snygg kille bredvid sig som man kan krypa lite närmre mot och som lägger armen runt om en när det blir lite läskigt. Nej nu måste jag gå och lägga mig, ska upp tidigt i morgon och gå på yoga med samma gäng. Härligt!




Inga kommentarer: