tisdag 17 mars 2009

Vårskor!




Dom här skorna är så snygga! vill så gärna ha ett par. Dom får hamna på min inköpslista för dom här ska sitta på mina fötter i vår! :)

Just nu sitter jag en helt vanlig, ganska tråkig dag på mitt rum och pluggar inför provet i morgon. Har inte världens bästa koncentrationsförmåga märker jag, men det är bara att fortsätta. Det är nämligen det här provet som avgör vad jag ska få i slutbetyg. Så jag vill ju ha så bra som jag kan få, och då måste jag plugga. Men senare i kväll så får jag en liten paus och åker till min fotbollsträning. I dag så kommer vi att ha styrka och stretch.



2 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

Snygga!:D fast det ska vara höga;) och dom ska sitta på mina fötter mohahax)

Giina sa...

haha nej det ska dom absolut inte :P Låga vita fina skor som kommer sitta på mig ;)