tisdag 10 mars 2009

Träning


Sitter lite vid datorn och fixar med bilder, jag hittade lite bilder på mig och Linnea när vi tog kort så jag gjorde om lite och fixade med dom :) tyckte bilden blev ganska bra faktiskt, haha. Snart så ska jag på träning så det blir att ta bussen dit och träna. Vi ska vara inomhus så det kommer nog bli en jobbig träning med mycket springande, mycket styrka och lite kul. Men det är bra att göra dom saker som är mindre roliga också! Jag vinner ju bara på att öka min kondition, så jag får tänka positivt och ge järnet! Efter träningen ska jag ta en kopp te och sätta mig med läxorna igen. Måste ju komma någon vart med dom. Som sagt man måste göra dom minde roliga sakerna också.

1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

haha tanttidnings bildenx) nej men dom var jättefina:) i alla fall dom på dig;) Och nu har du en liten ipod med!:O<3