söndag 22 mars 2009

Slutkörd

Igår så var jag och Linnea hela dagen på Friskis & Svettis, för att dom fyllde 15 år. Det firades med att allt på Friskis var gratis. Dagen fick börja med ett yoga pass kl 9 på morgonen. Sen gick jag hem för att äta lite mat och gå ut med aftonbladet. Sen när jag kom tillbaka så började vi med att springa på band i en halvtimme, sen ett spinningpass med country tema. Väldigt kul men rumpan fick lida enormt! Efter det gick Linnea och jag tillbaka in på gymmet och körde lite med maskinerna. Har alltid velat testa gymmet men att köpa ett gymmkort är inte billigt vill jag lova. Så när det var gratis var det ju bara att köra på. Efter 4 timmar ducshade vi och cyklade hem till mig. Otroligt att vi gjorde det efter att vi gått på spinningpasset. Det kändes som om jag aldrig ville cykla igen. Men det finns inget roligare än att svettas. När vi kom hem var det bara att slänga sig i soffan med en bricka med jordnötsbågar, görnsaker med dipp och dricka och kolla på Robbinsson. Vi såg också slutet på Peter Pan 2. Haha barnsligt men så roligt! Tecknad film är aldrig fel.



Idag så hade jag fotbollsmatch tidigt på morgonen igen. En annorlunda match eftersom vi testade ett helt nytt sätt att spela på. Istället för att spela 4, 4, 2. Så spelade vi 4,2,3,1. Kanske inte så lätt att förstå vad jag menar men om jag säger så här, det var ett HELT nytt sätt att spela på. Jag fick också en ny position som heter targetspelare. I vanliga fall så spelar jag yttermittfelt, så det var ganska krångligt. Men det gick bra. Vi vann också matchen med 3-2 tror jag att det blev. Sedan fanns det nog bara ett ställe för mig att vara på,, soffan.

Inga kommentarer: