torsdag 26 mars 2009

Värkande fötter och otroligt trött.


Nu är jag så trött som man kan bli. Hela dagen så har jag gått runt, från ena stället till det andra. Mina fötter är helt slut och jag är så trött att jag knappt ser vad jag skriver. Var också på kupolen med Linnea, Anna, Edda, Mia, Lisa och Snibben. Där sprang vi runt som galningar också såklart. Men vi hittade jätte fina skor som skulle passa jätte bra till balen. (Jag ska ju gå på det så jag måste börja leta efter lite grejer) men både Mia och Edda ska köpa dom så jag vet inte hur jag gör. Men jag ska nog dit med mamma och leta lite iallafall.

Apropå mamma! Hon har börjat med en ny diet, den här GI metoden som alla verkar pröva. Hon tycker det går jättebra och jag blir så stolt över henne. Det går ut på att man inte ska äta några kolhydrater, utan bara kött och grönsaker. Hon är jätte duktig och maten som hon lagar ser faktiskt väldigt god ut. Det är så härliga starka färger och allt ser så fräscht ut. Tummen upp för mamma!

1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

Det ser jättegott ut faktist!:D