onsdag 11 mars 2009

Kavaj


I måndags så var jag och mamma på kupolen en kort stund, hon hade rabattkuponger på Kapphal som skulle gå ut den dagen. Jag gick väll runt ett tag och kollade vad som fanns, var ju inte precis en affär som jag brukar handla på. Men då hittade jag en kavaj! väldigt snygg faktiskt. Med alla krav som jag hade och lite till, jag har letat efter en kavaj att ha väldigt länge nu. Det är ju så bra att ha till allt möjligt. Vardags, fest, middag, allt. Så då fick jag en av mammas rabattkuponger och köpte den. Istället för 499:- så fick jag den för 374:- ett bra köp (: Allt jag behöver fixa nu är en riktigt snygg brosch till den så är det kanon! Bilden var ju inte så bra men den syns ju.

Senare nu ikväll så ska jag på träning igen, i dag så ska vi vara utomhus och träna, kommer bli jättekul. Kändes som om det var evigheter sen jag tränat ordentligt så det är riktigt skönt att få komma igång med träningen igen :) Men nu blir det mera läxor.

1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

haha men den syns jux) det var lite kul:P men som jag ser så ser den jättesnygg ut!:D<3