söndag 3 maj 2009

Fotboll och grillkväll!

Idag så hade vi seriestart och vi vann med 6-1 tror jag! Eller ja, det var vi som gjorde självmålet så man skulle ju kunna säga 5-0 om man så vill. Men jag kunde tyvärr inte vara med eftersom jag fortfarande har ont i halsen. Så jag fick titta på och lata mig i solen. Efter matchen så grillade vi! Jättemysigt, det var så länge sen som jag grillade korv och marchmallows. Sen tittade vi på fotboll på tv. Det var kul att få göra något med laget bara för att ha roligt. När jag kom hem så tittade jag och Jim på film, Jonny English eller vad den nu heter. Det är ju den där filmen med Mr.Been. Haha, den är iallafall jätteroligt! Sen tog jag och Jim lite kort, många oseriösa men jag blev så glad för det var så länge sen vi var med på samma kort. hah <3




4 kommentarer:

elin sa...

sv:hah neeej,men fick sitta på en reserverad plats!;)haha

Fin du är!

signe sa...

guuuud ge mig ditt hår! :O :D <3

edda sa...

haha nej blev inge rosett :p

fin du är!! :D<3

Linnea Holgersson sa...

Du blir nog frisk snart!:) kämpa på gina hehe:P

Fina Gina<3