onsdag 1 juli 2009

Onsdag, 23.50

Hej hej. Sitter nu i husvagnen. Har precis kollat på film och ätit lite glass.. eller ja, ganska mycket glass. Har inte orkat sitta vid datorn eftersom det har varit så fint väder nu den senaste veckan. Men nu på kvällen så var det faktiskt ganska skönt att sitta här i lugn och ro. Idag så har vi haft konfan i kyrkan där vi övat inför på lördag. Det det inte så mycket att göra så det var ganska skönt. Svalt där inne var det också. Sen nu på kvällen så har jag haft träning. Man svettades nästan ihjäl bara för att det var så varmt. Men det gick bra tycker jag. Annars så har jag inte gjort så mycket mer idag.

Men i mon så blir det ännu mindre för då är allt jag har att göra är att spela match mot mina konfirmander på kvällen. Då ska vi fan spöa dom! Jag är hur laddad som helst. På dagen så ska jag nog sola lite om det är fint väder. ( Och det är det nog) Men jag blir så lätt solbränd så vi får se hur jag gör. Jag ska nog också gå en promenad innan matchen. Sen får vi väl se om det kommer upp något mer.

God natt.

1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

Ja vi ska lätt vinna! ;)
Snygg din ipod blev! :D