torsdag 14 maj 2009

Finare hy!


Hej. Eftersom jag inte har något att blogga om så tänkte jag berätta om mitt nya hudvårds kit! Jag fick det i julklapp och har inte riktigt vågat använda det. Men nu har jag använt det i en och en halv vecka, och min hy har blivit otroligt mycket bättre och lenare. Hahaha, då blev jag glad. Det heter Jabúshe och innehåller en: cleansing lotion, en facial tonic, en soft creme och en eye creme. Det luktar lite som honung också vilket gör det ännu bättre!


Idag så har jag inte gjort så mycket. Vi hade slöjd på eftermiddagen, och jag gjorde klart mina mjukisbyxor. Är faktiskt nöjd med dom. Blev sköna och såg ganska bra ut. Sen åkte jag och Linnea till stan. Egentligen så skulle jag sjunga men det blev inställt. Så vi köpte glass istället! Sötlakrits och marängswich. Det var jättegott, jag verkligen älskar glass. Sen efter det så var vi på hummlan och träffade våra konfirmander. Det var också väldigt kul. Nu så ska jag städa rummet, sen måste jag se till att göra lite läxor! Eller det har nog blivit en del nu.

1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

Åhh länkat;)
mmmhm glass<3
Jag tyckte dina byxor var skitsnygga:):)