lördag 23 maj 2009

Grattis Mamma!


Hurra idag så fyller min mamma år! Ett jättestort grattis till henne. Vi väckte henne och gav henne sin önskefrukost. Sen fick hon presenter. Av oss barn så fick hon en helkroppsmassage på 50 minuter på Atelje Beauty. Hon blev jätteglad så det kändes ju kul. Nu så ska mamma snart åka och hämta mormor.Det blir nog lite fika så sådär. Sen så ska jag spela match mor forssa. Ska bli spännande. sen sak jag nog inte göra så mycket mer i dag. Jo, det ska jag visst det. Jag måste ju skriva klart den där dumma uppsatsen i SO som jag vill vara klar med nu i helgen. Ska sammanfatta typ 20 sidor. Känns bara som att jag sitter och skriver av boken. Aja jag får se hur det blir med det där. Nu måste jag göra lite fint inne på rummet innan mormor kommer.

HP HIP HURRA PÅ MAMMAS FÖDELSEDAG <3

1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

Hälsa grattis till din mamma från mig!:D