fredag 22 maj 2009

Stockholm

I onsdags så var jag, Linnea, Lisa och Anna ( + 25 st till ) med skolan till Stockholm! Vi var i riksdagen på besök. Jättepampigt var det där inne. Det är ju så gammalt och stort. Det var riktigt intressant, fast ibland så blev det lite långtråkigt. Vi fick veta allt som hände där och fick gå in i olika salar. Efter det så fick vi gå på stan. Gud vad spännande det var. Jag har ju typ aldrig varit där. Bara några fåtal gånger. Jag och Linnea sprang runt som yra höns där och kollade i alla möjliga affärer. Men tro det eller ej. Jag köpte ingenting. Jag hittade ett par jättefina jeans på Bik Bok men jag köpte inte dom heller. Men nu när jag tänker efter var det nog bara bra för jag har ju det här med balen och allt som ska kosta pengar. Dessutom så ska jag och Ronja till Stockholm i sommar så jag får se till att shoppa mera då istället. Nu ska jag äta lite sen ska jag dra till stan och göra lite ärenden. Ha det så skönt under mini lovet nu! Ja nu är det ju så också förresten att jag inte har någon kamera så det är ju inga bra bilder. Jag måste verkligen skaffa mig en digitalkamera!



Lisa och Linnea på tåget.

På väg till Riksdagen.




2 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

Om du väntat så hade jag kunnat skicka bilder;)
Och VARFÖR köpte du inte byxorna om du ville ha dom? Balen och allt det där är ju ändå redan klart ..typx)

edda sa...

det finns alldeles för mycket saker i sthlm ;) köper aldrig heller nåt, för jag tänker att jag kanske hittar nåt annat jag vill ha, men sen går jag aldrig tillbaka igen :p