lördag 30 maj 2009

Panik på kläder

I dag så har jag tillbringat hela dagen med Linnea. Först så var vi på kupolen och letade efter skolavslutningskläder. Och jag funderar på att köpa en klänning som jag kan använda på min brors student också. Vi rotade igenom alla affärer som fanns, men vi hittade ingenting. Hjälp! Jag trodde ju att jag skulle hitta någonting idag. Nu måste jag åka till Falun eller försöka hitta någonting gammalt i min garderob. Jag får lugna ner mig lite och vänta och se hur det blir. Jag kan ju leta i katalogerna också. Men efter allt letande så köpte vi en varsin räksallad och satte oss i vattenparken. Underbart väder var det ju också, så det var hur trevligt som helst. Sen på kvällen så sprang vi i Melsta. Riktig fin dag var det. Tack för det. :)




1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

Jag har äntligen hittat något!:D