söndag 10 maj 2009

Han blir man!

Idag så tog min lilla lillebror konfirmation. Han har nu alltså blivit man. Allt gick jättebra! Han spelade Stairway to hevean på gitarr. Men tyvärr så tog mamma inga bilder med digitalkameran, och pappas systemkamera har ingen sladd så det blir en gammal bild på Jim när jag tog min konfirmation, haha. Jag fick träffa hela min släkt så det var jätteroligt. Det betyder ju också att jag fick träffa min kusin Ronja. Har saknat henne enormt! Det sjuka är att jag fick en underbart fin ring av henne! verkligen jättefin. Jag försökte ta kort på den, men det blev inte så bra. Men den är verkligen jättefin! Men så idag så har det varit en dag med släkten. Alla underbara släktingar som man inte har träffat på jättelänge. Det blev massa fika, prat och hockey. Sverige vann mot USA och vann brons. Jim fick jättefina saker också. Av oss fick han en fin guldkedja som han velat ha. I morgon så börjar skolan igen då. Inte så kul men det är ju snart över.

Men ett stort grattis till Jim och jag hoppas att du får en fortsatt lyckad framtid <3 Väldigt dåligt bild, men lilla Jim iallafall


Söta Ronja som gav mig en sån fin ring



1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

Ja grattis till han:)
Haha äntligen blev han manx)
Jättesnygg ring!:D