fredag 14 augusti 2009

Borlänge igen

God morgon! Idag så vaknade jag halv 9, och det är väldigt tidigt för att vara jag, och det bästa är att jag inte är trött utan jag vaknade för att jag var pigg! Känns jättebra. Sitter på trappan nu och solar mig lite och äter frukost. Det är väldigt soligt och varmt väder i dag, så jag får passa på att vara ute medans det varar. Ska gå promenad sen med Zally. Var så länge sen eftersom jag varit i Karlskoga.

Jag har haft det hur bra som helst där. Jag och Ronja åkte över 10 mil på typ två dagar på moppen, haha. Men vi åkte runt över hela Karlskoga och då var det roligt, speciellt i guppen! Vi har bara tagit det lugnt och så, vi åkte båt med Amanda och hennes pojkvän. Väldigt kul och skönt men det blev molnigt och började regna så det vara inte så länge tyvärr. Men det absolut bästa tror jag var när jag och Ronja åkte till ett jättefint ställe vid en stor sjö och åt picknick, vilket menas med chips, choklad och festis. Men det var jättefint, lite kallt men jag gillade det. När jag åkte hem så var vi hela dagen i Örebro och shoppade. Jag hittade tre linnen, en tröja och så köpte jag rakblad. Så åt vi på La Baguette där dom hade den godaste kycklingsallad som jag ätit. Men det började tyvärr regna så på tåget hem satt jag dygn blöt och kall. Men jag hade ändå det jättebra på min lilla semester i Karlskoga, tack så mycket Ronja! <3

När jag kom hem så hann jag byta till torra kläder och slänga i mig lite mat sen åkte jag iväg på lagfest. Vi var hemma hos Maria och hade grillning. ( jag åt korv med bröd, haha)
Sen hade vi lite allsång med Malin som ledde oss och spelade gitarr. Senare körde vi också Sing Star. En riktigt kul kväll som måste göras om!
Nu ska jag ta ut Zally på den där promenaden som jag lovade henne. Skriver mer senare.
Det tråkiga är att i Karlskoga så tappade jag min mobil så den är typ trasig nu :( Kan inte skriva sms och mina bilder är borta. Typiskt mig.



1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

Nej är alla bilder borta?:S Vad tråkigt..:((