måndag 10 augusti 2009

Lyckans ost

Hejsan :D håller på att packa nu för kl 4 så sätter jag mig på tåget och åker iväg till Karlskoga. Och om min dag inte redan var bra så toppade Edda det rejält! Hon har nämligen haft en tävling där man kunde vinna ett skitsnyggt peacearmband, ja synd för er om ni missade det. Men jag VANN nämligen!! Vet ni hur glad jag är eller?! Hur glad som helst. Haha, har inte vunnit något förut, och det känns underbart. Tack så himla mycket Edda! <3





I lördag så var jag förresten med Sofie, Hanna, Elin och Elvira. Vi kollade på film och en massa och hade det jättekul! Det var sista gången som jag träffade Sofie nu, hon åker ju i morgon och jag åker i dag. Jag kommer verkligen att sakna henne! Men det var bra att vi hade en jätterolig sista kväll tillsammans allihopa. Aah nu måste jag duscha och packa klart min väska, jag hör av mig när jag kommer hem igen! Ha det så bra tills dess :)

Inga kommentarer: