onsdag 19 augusti 2009

Första dagen!

Hejsan! Idag så var det första dagen för mig på Haga gymnasiet. Ny skola, med nya människor och ny klass. Jag var faktiskt ganska nervös fört men sen insåg jag att man inte behövde vara det. Klassen var ganska bra faktiskt, inte lika farlig som jag trott. ( trodde att den skulle vara full med emos ) Ganska tysta men det tror jag blir bättre senare! I morgon så ska vi vara i plättbacken och typ vandra..? Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det blir väl att gå runt där och kolla på träden. Alla 1:orna ska göra det iallafall.

Kom jag just hem från träning. Men det var inte träning med mitt vanliga lag, utan med F17 Alsvenskalaget. Eller 93-94 Elit. Jag förstod inte riktigt hur allting menas men vi ska tydligen vara ett lag som tränar nu i höst en gång i veckan, sen nästa år så ska vi vara med. Han sa att man åkte bort, vart det nu kunde vara, sen spelar man tre matcher och sen åker man hem. Det blir nog iallafall spelning/träning på en helt annan nivå. Så jag är jätteglad att jag kom med där ! :D

Nu så ska jag vänta på att Jim ska komma hem, för då ska vi baka kladdkakemuffins! Men jag kanske tjuvstartar lite grann.

3 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

Japp första dagen avklarad, många kvar till nästa lov:/ haah men jag är ju en mes om jag redan klagar xD Men jag håller med att klassen verkar bra!:)
Grattis till att du kom med i det där laget!:D

Lisa sa...

Hörde talas om det där laget idag! Kul att du kom med! Du platsar nog lätt där skulle jag tro ;)
Men om det betyder att du kommer sluta träna med oss blir jag ju ledsen! :O

elin sa...

Men gud vad jobbigt haha, tur att du är duktig!:D
Åh vad gott med muffins!!!!