fredag 28 augusti 2009

Ja då ses vi på lördag!

Hej hej! Igår var det Hagafest, kul kan jag lova! Kommer bli flera gånger (Y) Men i morse så var jag riktigt trött, eller det var jag hela dagen. Haha, kul när jag och Linnea blev så övertrötta att vi skrattade åt precis allt.
Nu så har jag ätit räkmackor och fixat fint i husvagnen. Det blir att lägga sig tidigt idag.

I morgon så ska jag vara i Torsång kl 10 på "körläger" Ska bli roligt att få träffa alla som man inte har sett på hela sommarlovet! Det blir nog att öva nya låtar och sånt som vi ska ta med oss när vi åker till POLEN igen till våren, längtar! Sen när jag kommer hem så måste jag ut och springa. Vi hörs då :)




3 kommentarer:

Johanna sa...

Sv: All right! Disney for life ;) :D

Linnea Holgersson sa...

Haha ja jag visste inte att man kunde ha så kul på en svenska lektion ;)
Titta du på du vet vad igår då? jag orkade inte haha xD
Ha det så kul på lägret! (Y)

edda sa...

haha jafan, nästa gång vill jag också dit! Ni får fixa biljett till mig (a) <33