måndag 17 augusti 2009

Falun idag

Hejsan. I dag så har jag och Linnea varit i Falun och shoppat! Har ganska ont i fötterna nu men helt okej, speciellt när jag har hittat lite grejer! Jag hittade ett par gladiator skor som jag letat jättelänge efter ett par sådana ( Dom var även på rea, jippi! ) Sen köpte jag ett coolt halsband på H&M, trosor som också var på rea från Twilfit och en stiftpenna och post-it lappar från Ackademibokhandeln. Vi käkade på American Take Away som var jätte gott, senare fikade vi på ett Café. Sen blev vi också kära i klackar, en riktigt bra dag tycker jag! Juste sen kollade vi på Jims fotbollsmatch som inte gick nå vidare. Annras riktigt bra dag :)
















2 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

Kul dag!:D Jag är nöjd;)

Anonym sa...

Hej.
Bli medlem på gratis5.
Där behöver du 160 poäng och värva 8 stycken för att få ett presentkort på 300,
eller samla ihop 135 poäng och värva 13 stycken och få ett presentkort på 500 kronor.
Bli medlem genom min länk och börja med 75 poäng
(om du blir medlem utan att någon värvat dig, börjar du med 50 poäng)
Bli medlem på:
http://www.gratis5.se/user/register/marcus95

På förstasidan står det om att man ska värva 8 stycken och det.
Men det är inte säkert att det står genom min värvningslänk.
Det står iallafall på deras förstasida om du går in på den ;)