lördag 8 augusti 2009

Tjejkväll med kubb

Hej hej. Igår så var jag på Tjejkväll hemma hos Sofie, vi åt god mat, spelade kubb, då mitt lag vann 2 av 3! Och så tittade vi på film, 27 dresses och kung fu Panda. Haha den filmen är så himla rolig. Sen sov jag över också, Sofie ska faktiskt flytta hemifrån snart till Norrköping! Kmmer att sakna henne jättemycket :( så idagg är det sista dagen som jag kan träffa henne innan hon åker iväg för på måndag så åker jag till Karlskoga. Det kommer att bli jättekul! Ska bli skönt att åka bort ett tag, skulle igentligen åkt dit idag men det gick inte för dom så då fick det bli på måndag istället.
Nej nu ska jag gå ner och spela Wii, tycker att det är jätteroligt! Sen ska jag städa lite också innan jag åker. Ha de bra!




1 kommentar:

edda sa...

grattis gumman, du har vunnit armbandet i min tävling! :D vi får ses någon dag eller nåt så ska du få det :)

du är även länkad på min blogg nu! :)