lördag 1 augusti 2009

Grillning!

Hej hej. Idag så är det 1 Augusti, och det betyder att det bara är 17 dagar kvar till jag börjar skolan. börjar bli lite nervöst? Idag så har vi haft grillning med familjen, alltid lika gott! Men så har jag gjort en annan sak också, jag har beställt Nintendo Wii. Haha, hoppas att det är bra. Men det som jag har testat av det så är det ju jätteroligt så det kan bli kul att ha på rummet senare. Men det kommer ta typ två veckor innan jag får det. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.





AAHH! Min tränare ringde mig nyss och ville att jag skulle vara med och spela med U1 i morgon. Och jag som åt godis och har nackspärr. Haha det blir att få lägga sig tidigt i kväll med linnement. Nu blev jag nervös! Får ladda som bara den.

2 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

AHH! När du så säger det sådär så låter det ju som att det är jättekort tid kvar:S Fast det är det ju, men tre veckor låter längre;)
Lycka till imorgon!:D

elin sa...

Jag vill inte börja:(