måndag 24 augusti 2009

Måndag

Hej hej. I dag så är det måndag, i vanliga fall hade jag inte brytt mig, men nu så tänker man, ååh nu ska jag till skolan. Ganska slapp dag, vi gjorde inte så mycket förutom att få massa papper och träffa lärare som vi ska ha. Sen nu på kvällen så har jag spelat match! Vi var riktigt bra, allt som fattades var målen! Vi var så nära hela tiden men dom gick inte in, så det blev 0-0 mot Falun BK, men vi var lätt det bättre laget. Dom hade typ bara ett anfall tror jag. Nu ska jag gå och ducsha, sen gå och lägga mig. Ska upp kl 8 i morgon.

Sen i morgon så ska jag ut på en springtur ( eftersom det inte blir någon träning ) sen ska jag unna mig en te kopp i min nya fina tekopp från Storbritannien. Mys mys mys!

1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

Haha så det går bra att dricka te nu? ;)
Synd att ni inte vann, Falun kan ta sig! Även om dom har bra affärer... xD