fredag 31 juli 2009

Fredagsmys!

Idag så har jag städat jättemycket här hemma. Och mycket fint blev det vill jag säga. Jag hade också träning som gick ganska bra. Är ganska trött nu så går och lägger mig tidigt idag tror jag.

Nu så sitter jag med mamma i köket och lyssnar på hennes älsklings skiva med Bob Dylan. Riktigt bra är det! Och så äter vi subs med räkor, ägg och gurka, vindruvs juice, och sen blir det äppelpaj med vanilj glass, som jag faktiskt har gjort (stolt). GOTT!!







Igår så var förresten jag, Jim och mamma på bio, hon bjöd oss på Harry Potter och Halvblodsprinsen. Den var bra, men jag vet inte, tycker ite att det var en film utan mer som en .. förtitt till nästa film, om ni förstår vad jag menar. Men bra var den! Blev otroligt sugen på att se dom två sista filmerna och se hur det hela slutar. Men det som förvånade mig var att jag faktist efter filmen ville läsa boken. Haha, har jag aldigt kännt förut. Men vi har den bara på engelska så det blir en rolig utmaning. Och nu när jag har rensat lite så har jag ju hittat väldigt många böcker som man vill läsa. Tur att det är höst snart då för då är jag som mest på läshumör. Ååh vad mysigt jag kommer ha i min soffa i höst med alla böcker och min kopp med varmt te.

2 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

Fast det är bara en film kvar efter den här xD
Men jag tyckte också att det var som en förtitt, men den var bra! :D
Den sista boken är nästan mest överraskande! ;) hehe

Giina sa...

haha nej dom ska dela upp den sista filmen i två delar :D haha aah men den sista vill jag inte läsa xD bara halvblodsprinsen :P:D