onsdag 29 juli 2009

07:50

God morgon sömntutor! Det är strålande fint väder ute och jag sitter vid köksbordet och äter lite frukost. Jag tänkte att jag kunde visa vad jag hittade igår, ja jag hittade faktiskt 3 saker!? Tror inte att jag har gjort så många klipp på jätte länge, haha. Först så hittade jag en grå tröja på JC som hade kostat 300 kr, nu kostade den 99 Sen hittade jag ett par skitsnygga jeans från Gina Tricot, med lite hål i som jag ville ha, men dom kostade 400 kr. Och sen min älskade tröja som jag velat ha så länge på Carlings. Det fanns en kvar av den och det var tydligen också REA på den! Fatta vad lycklig jag blev! Så jag och Linnea delade på den tröjan eftersom båda var så kära i den och det fanns bara en kvar. Det hade kostor 500 kr och nu så kostade den 250 kr. Sen delade ju jag och Linnea på det priset så jag är riktigt nöjd med mina köp! Här är lite snabba bilder så ni får se :)




Gina Tricot 400 kr


Jc 99 kr




Carlings 250 kr





Justja, anledningen till att jag är uppe så här tidigt är att jag ska till LEKSAND SOMMARLAND! Kul va!? Jag och Sandra ska bjuda med Linnea som födelsedagspresent. Så hela dagen i dag så ska jag tillbringa den där bland vatten och sol. Vilken tur att det ska vara så fint väder idag, jag är så taggad så jag är pigg, haha. Nej men nu måste jag göra mig iordning, skriver hur dagen varit senare när jag kommer hem. Ha det bra <3

1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

Tröja!<3 Jag längar tills jag får ha den :D
Haha ja vilken tur vi hade att det vart så fint väder!(Y)
Tack tack för en grymt rolig dag<3