onsdag 8 juli 2009

Regn..

Nej nu har det regnat alldeles för mycket tycker jag! Nog för att jag tycker att det är hur mysigt som helst att sitta och lyssna på hur regnet faller ner, men när man spelar cup är det inte mysigt alls, bara jobbigt. Men jag bryr mig faktiskt inte så mycket nu för idag så vann vi mot Malvik. vi har alltså vunnit alla våra matcher förutom en som vart oavgjord. Så vi leder i våran grupp! Så om vi vinner i mon när vi spelar mot Bullis 2 så går vi vidare till semifinal!! Jag är så peppad!! Då kommer vi att möta antingen Bullis 1 eller Forsa. Kommer att bli tufft. Men nu måste jag gå och lägga mig, ska upp 9 för att kolla på killarnas match. Hejhej




1 kommentar:

Lisa sa...

Äsch Gina, det är bara att kötta vidare vet du ;)
Det kan bli trångfors också ju, om det nu går att ens spela på sportfältet längre :P