tisdag 21 juli 2009

I väntan på tåget

Ja, jag sitter här och väntar på att Ronjas tåg ska anlända. För när det gör det så ska vi äta grillat och i loove grillat! Sen ikväll så ska vi träna med mitt lag, kommer att bli jättekul eftersom Ronja inte spelar fotboll. Sen efter det så blir det filmkväll i min husvagn. Kommer att bli jättemysigt.

Igår så var jag och fixade mina ögonbryn och ögonfranar. Det är ganska starkt nu när det är nyfärgat men det blir ju bra sen. Jag blev väldigt nöjd iallafall. Sen så han jag köpa sånna där korta ankelstrumpor också på Lindex. Det var rea på 50% plus att det var ta 2 betala för 1. Jag var på kupolen idag men då hittade jag ingenting. Jag var där med Sandra. Det var kul att få träffa henne för henne har jag inte träffat på jättelänge.Nu så måste jag hjälpa till med maten och göra iordning husvagnen innan Ronja kommer. Ha det så bra.







Inga kommentarer: