lördag 11 juli 2009

Det sista av Dalecarlia!

Nu så är äntligen Dalecarlia slut. I år var det sista gången för mig. Vi kom tillslut på en tredjeplats! Skönt att det fick sluta bra sista gången, vi spelade mot Trångfors och det blev 2-1 till oss. Ont i hela kroppen har jag och blåmärken överallt. Regnet fortsätter att ösa ner hela tiden, suprise. I mon ska jag slappa hela dagen kan jag lova! NEJ!! Jag ska ju riva tält i mon. Det hade jag ju glömt bort, och det börjar ju kl 8 på morgonen. Uch vad tråkigt. Men då får jag slappa extra mycket ikväll istället, kolla på film i soffan. Om ni är lite smarta så gör som jag! :) Sätt er i soffan, på med mjukisbyxor och tofflor, sätt på en bra film och unna dig lite lördags-godis. Efter en sån här regning vecka så förtjänar man det!


3 kommentarer:

mamma sa...

Absolut!!!!
Grattis till bronsmedaljen och ha
det så skönt i soffan.

Lisa sa...

Jag gjorde exakt som du! Det behövdes verkligen en slappkväll :)
Jippi... Vi ses imorgon klockan 8 och river tält! Efter det kan du ju hem och slappa mera ;)

elin sa...

du får inte säga att det äntligen är slut!!!!!