tisdag 14 juli 2009

Tisdagen


Är du glömsk av dig: Ja det är jag faktiskt
Vad hade du i din mun senast: Jag drack citronvatten
När mår du bra: När solen lyser!
När blev du fotad senast: I dag tror jag
Hur känner du dig nu: pigg och rastlös
Kan du laga mat: Ja det tycker jag :)
Vad pluggar du: Jag börjar gymnasiet till hösten
Vad tycker du om fötter: Bra att ha!
Är du smart: Jag är nog något emellan
Vad har du på dig: Linne och shorts
Är du aktiv i skolan: Ja , jag försöker!
Vad saknar du: Sommaren!
När och varför grät du senast: Det kommer jag faktiskt inte ihåg...
Var det pinsamt att svara på det: Nej det tycker jag inte.

Hade du en bra kväll igår: Ja ganska lugn med helt okej
Din favoritdryck på morgonen: Vatten eller juice
Vad ska du göra i sommar: Ta det lugnt och vila, och göra sakerna på min lista!
Är du nöjd med ditt liv: Ja jag har nog fått med det mesta!
Vad vill du jobba som: Oj.. ingen aning
Har du tråkigt just nu: Ja ganska, annars skulle jag nog inte göra det här :)
Vad gör livet värt att leva: Mina vänner och släkt, och allt man upplever.
Vad i livet ångrar du: Ingenting speciellt.
Är du musikalisk: Ja det tycker jag, jag älskar musik och allt som har med det att göra.
Vad lyssnar du på för musik: Nästan allt!
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej, jag har så blandad smak.
Är du bortskämd: Jag tycker inte det :)
Är du trött: Nej det är jag verkligen inte.
Vad gör du imorgon: Pappsen fyller ju år! :)

Din första
Operation: Har aldrig opererats
Första piercningen: I mina öron
Första priset: Oj, det minns jag då inte!
Första sporten du började på: Fotboll måste det ha varit
Första husdjuret: Hund!
Första semestern: Vet inte, säkert till Falun, Karlskoga, Stockholm eller nått.
Första konserten: Kommer jag inte heller ihåg.

Favoriter:
Filmer: Just nu Remember the Titans
Tv-program: Scrubs, 2 1/2 men, desperate housewives, familyguy och fler.
Musik: Aly and Aj
Drink: kolsyrat citronvatten! (just nu)
Kroppsdel (på kille): Magen!!!
Sport: Fotboll! Eller ut och gå/jogga
Plagg: mjukisbyxor kanske :)
Bok: Haha systrar i jeans kanske.

Just nu:
Äter du: Ingenting.
Dricker du: Kolsyrat citronvatten
Ska du: Fixa ute på altan
Lyssnar du på: Aly and Aj - Bullseye
Väntar du på: Bättre väder och att mamma ska komma hem.
Tittar du på: .. Datorn




Inga kommentarer: