onsdag 15 juli 2009

Grattis far min!

I dag så fyller min pappa år! Så ett stort grattis till honom <3 Vi har ätit grillat och fikat, och jag och Jim spelade/sjöng Halleluljah för honom som födelsedagspresent. Han blev jätteglad så det var ju tur. Förresten är det nån mer än jag som märkte att det var en solig och fin dag idag? Jag blev så glad när jag märkte det!

I morgon så ska jag, mamma och Jim åka till Karlskoga för att Susanne fyller nämligen 50 år! Så vi ska dit och fika lite och fira henne då. Jag kommer få träffa Ronja i morgon också då, vilket kommer bli kul för jag har saknat henne så. Jag och Jim funderar också på om vi ska sjunga för henne då, men det får vi se hur det blir. Nu på kvällen så ska jag bara slappa och läsa lite i min bok i husvagnen. Det är så skönt att vara där, tyst, lugnt och ensamt. Man behöver det ibland också för att må bra. Bara vara själv en stund i tystnaden. Gud vad skönt det är! Sen får vi se om Linnea kommer hem i morgon från Småland, har saknat henne väldigt mycket!


Grattis Pappa! <3



1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

Fin du är<3
Jag har också saknat dig grymt mycket, men vi syns ju ikväll;)<33