måndag 27 juli 2009

Sommar?

Hej hej. Sitter på mitt rum och myser lite grann i tofflor och mjukis byxor. Idag så var jag varit på stan och gjort en massa ärenden med mamma. Och även fast det var väldigt fint väder i dag för det mesta så kan jag inte sluta undra, vart har sommaren tagit vägen? I början så var det ju jättefint väder och veckorna vid Peace and Love så var det ju helt sjukt! Men sen när Dalecarlia började så blev det ju översvämning av regn och man kan ju inte säga att det har vänt. Jag har faktiskt börjat fått höstlängtan. Det är illa att ha höstlängtan när man har sommarlov, men det är det jag har. Jag längtar till man kan komma hem och krypa ner i soffan med en filt och en varm kopp te och kolla på en film. Och när det blir så fint utomhus med alla färgglada löv. Jag tycker det hur mysigt som helst med höst, men helst av allt så skulle jag ju vilja njuta av sommaren. Får hoppas att det vänder nu så att man iallafall få lite mer sol på sommarlovet innan skolan börjar.




Inga kommentarer: