söndag 26 juli 2009

Grattis Linnea!

Idag så fyller lilla Linnea 16 år. Ett jättestort grattis till henne! Hon ska få en present av mig senare men det ska bli en överraskning, så jag kan inte säga vad det är, men jag hoppas att hon blir glad. Men ett stort grattis Linnea! Hoppas att du får en jättefin dag, fast att det regnar lite grann. <3







Nu har Ronja åkt hem också. Det var skönt att ha henne här och få vara med henne ett tag för det var ju ett bra tag sen. Vi gjorde lite olika saker, bland annat så var vi på äventyrsbadet, haha. Hur länge sen som helst sen jag var där sist. I augusti så kommer jag kanske till Ronja i Karlskoga i några dagar. Hoppas att det är bättre väder där då iallafall.

4 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

Ush, du kunde inte tagit en annan?:S
Men tack i alla fall:D<3

Giina sa...

haha nej det kunde jag inte ha gjort :D <3

Linnea Holgersson sa...

Ush det ser ut som jag ska fylle 14 elelr nått xD

Edda sa...

skriv motivering ;)