lördag 18 juli 2009

Lördagsmys!

Hej hej. Har grillning här hemma med mammas och pappas kompisar (även mina såklart) Irene och Björn. Vi har ätit god mat och nu så spelar dom flipperspel ute på altan. Får se om vi hinner spela lite Wii senare. Jättemysigt tycker jag nu när det har blivit sol och värme igen.

Igår så var jag torsdags så var jag i Karlskoga på 50 års kalas. Det var också väldigt roligt. Ronja kommer hit på tisdag förresten och ska vara här några dagar :) Kommer att bli kul!
Linnea kom inte hem förresten i fredags. Hon kommer inte hem för ens sent på måndag kväll.
Uch var tråkigt! Men aja hon får ha det så roligt i Skåne då :)

I morgon så ska jag sälja tidningar sen så ska jag och pappa jobba nere i källaren och sen ska jag ut på en promenad också, en väldigt lång promenad. Det behövs!

Inga kommentarer: